Studento pažymėjimas

Dažniausiai užduodami klausimai

1. Ką daryti, jei neteisingai įvedžiau duomenis?

– Jei blogai įvestas el. paštas arba telefono Nr., rašyk el. paštu lsp@lss.lt, nurodyk savo vardą, pavardę, asmens kodą, kokie duomenys klaidingai įvesti ir kaip juos reikėtų taisyti. 
– Jei blogai įvesti asmens ar studijų duomenys (neteisingi: vardas, pavardė, fakultetas, LSP Nr., studijų forma, pakopa ar pan.) rašyk (lsp@ktusa.lt) ar skambink KTU LSP koordinatoriui, nurodyk vardą, pavardę, asmens kodą, kokie duomenys klaidingai įvesti ir kaip juos reikėtų taisyti. 

2. Ką daryti, jei negaliu atsispausdinti LSP anketos? 

– Jei matai įrašą „Aukštosios mokyklos LSP koordinatorius nepatvirtino Jūsų duomenų“. – Jei visi duomenys yra, patikrink, ar pasirinkai banko skyrių, kuriame pateiksi anketą. Kol nepasirinksi banko skyriaus, sistema neleis spausdinti anketos. 

3. Į ką kreiptis? 

– Jei susidūrei su problema turi kreiptis: el. paštas lsp@ktusa.lt arba darbo valandomis KTU LSP skyriaus tel.: +370 60673379. 

4. Ką daryti, jei pamiršau, nepamačiau savo vartotojo numerio ir/arba slaptažodžio? 

– http://www.lsp.lt/ skiltyje „Priminti prisijungimo duomenis“ įvesk asmens kodą ir el. paštą, kuriuo registravaisi, ir į jį gausi prisijungimo duomenis. 

5. Kodėl registruojantis nereikia nurodyti studijų formos? 

– Šią informaciją įveda LSP koordinatorius pagal aukštosios mokyklos pateiktus duomenis. 

6. Ką daryti, jei atspausdinus anketą vietoj lietuviškų raidžių matau hieroglifus?

– Tokią anketą gali nešti į „Swedbank“ skyrių. Banko darbuotojas tik nuskaitys brūkšninį kodą. 

7. Ar galiu pažymėjimą pasidaryti vėliau? 

– Pažymėjimą gali pasidaryti kada nori. Tereikia prisiminti, kad be pažymėjimo negalėsi naudotis bibliotekomis, kitu inventoriumi, laikyti egzaminų. Taip pat neturėsi galimybės pasinaudoti LSP teikiamomis nuolaidomis. 

8. Kaip sužinoti ar LSP jau pagamintas? 

– Kai LSP bus pagamintas ir pristatytas į banką, gausi pranešimą registracijos metu nurodytu el. paštu. Taip pat gali prisijungti prie savo aplinkos sistemoje ir matyti, kurioje proceso stadijoje yra LSP. 

9. Ką daryti, jei sistemoje matau įrašą „Gamintojas atmetė LSP nuotrauką“ arba „LSP nuotrauka netinka (pergaminimui)“? 

– Kreipkis į LSP koordinatorių, iš jo gausi nuotraukos anketą, kurią su nauja nuotrauka pristatyk į „Swedbank“ skyrių. 

10. Ką daryti, jei registruojantis LSP pratęsimui, sistema rašo “Studentas su nurodytais duomenimis jau yra užregistruotas sistemoje arba LSP duomenų bazėje nėra studento įrašo”? 

– Rašyk el. paštu lsp@lss.lt, nurodydami vardą, pavardę, asmens kodą, LSP numerį ir LSP blanko seriją ir numerį. 

11. Kur yra LSP numeris, o kur LSP blanko serija ir numeris? 

– LSP numeris yra ant pažymėjimo virš studento vardo, LSP blanko serija ir numeris yra kitoje LSP pusėje.