Dažniausiai užduodami klausimai

Čia surasi visus atsakymus į savo klausimus.

Hero Image
Rask atsakymus į savo klausimus

Skundą gali teikti vienas studentas arba studentų grupė. Kai skundą teikia studentų grupė, jį pasirašo visi studentai, tačiau vienas studentas yra nurodomas studentų grupės atstovu, su kuriuo tiesiogiai komunikuoja skundą priimantis adresatas ir Skundų nagrinėjimo komisija.

Skundas teikiamas dėl galimo Studento teisių ir teisėtų interesų pažeidimo, kurį lėmė Universiteto darbuotojo, kito studento, padalinio, komisijos ar kito Universitete veikiančio organo veiksmai ar neveikimas šiose srityse: studijų kokybės užtikrinimo; studijų organizavimo procesų, procedūrų laikymosi; mokymosi išteklių ir mokymosi aplinkos kokybės užtikrinimo; Akademinės etikos kodekso nuostatų laikymosi; papildomų paslaugų (pavyzdžiui, finansinės paramos skyrimo, apgyvendinimo, laisvalaikio veiklų ir pan.) kokybės užtikrinimo ir procedūrų laikymosi; kitais atvejais.

Pirmiausia, prieš teikdamas apeliaciją studentas privalo susipažinti su tą sritį, kurioje galimai padarytas pažeidimas, reglamentuojančiais dokumentais, kita svarbia informacija, ir, jei reikia, pasikonsultuoti su savo fakulteto studijų prodekanu. Jei yra galimybė, rekomenduojama pirmiausia spręsti kilusią problemą su raštišką sprendimą priėmusiu Universiteto darbuotoju, padalinio, komisijos ar kito Universitete veikiančio organo vadovu. Antra, studentas prieš pateikdamas apeliaciją, turi teisę peržiūrėti savo rašto darbą ar kitą atliktą užduotį, arba susipažinti su išvadomis dėl jo atžvilgiu priimto sprendimo. Apeliacija teikiama tuomet, kai susipažinus su sritį, kurioje galimai padarytas pažeidimas, reglamentuojančiais dokumentais, peržiūrėjus atliktą darbą, užduotis ar susipažinus su išvadomis lieka pagrįstų argumentų dėl galimų pažeidimų.

Apeliacija teikiama dėl Studento atžvilgiu Universitete priimto raštiško sprendimo, kai priimant sprendimą (pavyzdžiui, Studento atsiskaitymo už studijų rezultatus ir / ar pasiektų studijų rezultatų, mokymosi pasiekimų vertinimo metus), galimai buvo nusižengta akademinei etikai, procedūroms ir / ar padaryta techninių klaidų. Apeliacija negali būti teikiama, siekiant pakartotinio atliktų užduočių vertinimo ar gauti leidimą pakartotinai atsiskaityti, kai studentas mano esantis neteisingai įvertintas.

Rotacija – studento perėjimas iš valstybės nefinansuojamos (VNF) vietos į finansuojamą (VF) ir atvirkščiai.